Door het verkopen van mijn facturen aan ZZPVoorschot kan ik nieuwe business-opportunities verzilveren; dank daarvoor!
- Lars

Wie zijn wij?

ZZPVoorschot is opgericht door en voor zelfstandigen. Als zzp'ers hebben wij helaas vaak te maken gehad met de ruime betalingstermijnen van opdrachtgevers. We weten uit ervaring dat het prettig en soms ook noodzakelijk is om je factuur zo snel mogelijk betaald te krijgen. Tegelijk hebben we ook als opdrachtgever gemerkt dat langere betalingstermijnen soms onvermijdelijk zijn.

Ons doel is daarom om voor elke zelfstandige de betalingstermijn weg te nemen. Wij betalen elke factuur binnen 3 werkdagen uit.

Laat het ons weten

Als je suggesties of opmerkingen hebt over onze dienstverlening, dan horen wij dit heel graag. Wij staan altijd open voor verbeteringen!

FAQ

Wordt mijn klantrelatie niet verstoord?
ZZPVoorschot houdt altijd de klantrelatie tussen zzp'er en opdrachtgever in het oog. Wij nemen alle betalingsvoorwaarden over die jij hebt afgesproken met de opdrachtgever. Als de afgesproken betalingstermijn is verstreken zullen we een herinnering sturen, alleen in het uiterste geval zullen we een incassobureau inschakelen.
Geef ik opdrachtgevers niet de indruk dat ik om geld verlegen zit?
Nee, ervaring leert dat opdrachtgevers het heel goed begrijpen dat debiteurenbeheer en wachten op betalingstermijnen onnodig veel energie kosten. Dit heeft niets te maken met financiƫle problemen.
Wat merken mijn opdrachtgevers ervan als ik besluit om met ZZPVoorschot samen te werken?
Om te kunnen samenwerken dient je opdrachtgever een formulier te ondertekenen. Hierin staat dat ZZPVoorschot jou het debiteurenbeheer uit handen neemt en dat het factuurbedrag op rekening van ZZPVoorschot moet worden gestort. Vervolgens loopt de facturatie zoals je opdrachtgever gewend is.